Bayraktutan Kasım Ayı Faaliyet Raporunu Açıkladı

02/12/2022 04:09

Bayraktutan, Söz Verdiğimiz Gibi Aylık Çalışmalarımızı İçeren Faaliyet Raporumuzu Yayınlamaya Devam Ediyoruz Açıklaması Yaptı.

Haber: Hayati Akbaş

Bayraktutan “Söz verdiğimiz gibi aylık çalışmalarımızı içeren faaliyet raporumuzu yayınlamaya devam ediyoruz” açıklaması yaptı.

Bayraktutan Kasım ayı faaliyet raporunu şöyle açıkladı:

“Söz verdiğimiz gibi aylık çalışmalarımızı içeren faaliyet raporumuzu yayınlamaya devam ediyoruz. İşte Kasım ayı çalışmamız:

1 KASIM 2022

• 696 sayılı KHK ile kapsam dışında kalan taşeron işçilerin sürekli işçi kadrolarına alınması yönündeki çalışmalara ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

2 KASIM 2022

• Cumhuriyet Gazetesi’ne Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Müftülere verdiği talimat üzerine röportaj verdik.

• Polis Akademisi Polis Amirleri Eğitim Merkezi 6. Dönem Mezuniyet Töreninde çalınan bir şarkıya ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

3 KASIM 2022

• KRT TV ekranlarında Elif Doğan Şentürk’ün sunumuyla “Ankara Saati” Programında ülke gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulunduk.

• Artvin'de hizmet sunan ticari taksilerin Rize-Artvin Havalimanından yolcu almasının engellenmesine ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

• 229 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi'ne ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

• 1139 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi'ne ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

• 5044 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi'ne ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

• Suriye'den buğday ve arpa alımı hakkında yapılan anlaşmalara dair Cumhurbaşkanlığı Kararnamelerine ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

• Bazı Cumhurbaşkanlığı Kararnameleri kapsamında Cilve gözü ve Çoban Bey sınır kapılarında yürütülen işlemlere ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

4 KASIM 2022

• Artvin'in Ardanuç ilçesinde bulunan Tepedüzü köyünün yol sorununa ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

5 KASIM 2022

• Ankara Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi karşısında "Ladin Coffeehouse" işletmesinin açılışını gerçekleştirdik.

• Halkın Karaoğlan'ı, değerli siyaset ve devlet adamı, "Ne ezen ne ezilen, insanca hakça bir düzen" diyen 3. Genel Başkanımız Bülent Ecevit'in aramızdan ayrılışının 16. Yılı nedeni ile Çankaya Belediyesi Doğan Taşdelen Çağdaş Sanatlar Merkezi'nde düzenlenen 'Her Yönüyle Ecevit' Paneline katıldık.

6 KASIM 2022

• Kırıkkale Milletvekilimiz Ahmet Önal ve CHP Kırıkkale İl Başkanımız Onur Yüksel Bozdağ ile birlikte önceki dönem CHP Kırıkkale İl Başkanımız, emekli öğretmen, değerli büyüğümüz Ercan Solmaz'ı Kırıkkale'de son yolculuğuna uğurladık.

7 KASIM 2022

• Azerbaycan yayın organı Modern Az’ye mülakat verdik.

9 KASIM 2022

• Yurtdışı lisans mezunlarına getirilen SYBS'de başarılı olma şartına ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

• YÖK tarafından Suriye vatandaşlarına verilen denklik belgelerine ve ilmi hüviyet tespiti sınavlarındaki başarı oranlarına dair çeşitli iddialara ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

10 KASIM 2022

• Aramızdan ayrılışının 84. yıl dönümü nedeniyle saat 09. 05'te TBMM’de Atatürk anıtının önünde düzenlenen törende Cumhuriyetimizin kurucusu, bağımsızlığımızın mimarı Ulu Önderimizi özlemle ve saygıyla andık.

• Artvin Belediye Başkanımız Sayın Demirhan Elçin ile birlikte Adana Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Zeydan Karalar’ı makamında ziyaret ettik.

• Artvin Belediye Başkanımız Sayın Demirhan Elçin ile birlikte Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Vahap Seçer’i makamında ziyaret ettik.

11 KASIM 2022

• Dünyanın en büyük Atatürk heykeli olma özelliği taşıyan Artvin Atatepe'deki Atatürk heykelini yaptıran Sıtkı Kahvecioğlu Vakfı Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı, Artvin'imizin, Türkiye'nin gururu, değerli büyüğümüz Sıtkı Kahvecioğlu ve kıymetli ailesiyle TBMM'de unutulmaz bir gün geçirdik.

• Rehberlik ruhsatnamesi iptal edilen bir kişiye ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

12 KASIM 2022

• Mezun olduğumuz Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi’ne 40. Yıl ziyareti gerçekleştirdik.

14 KASIM 2022

• Artvin'de onkoloji hastanesi kurulması talebine ilişkin yazılı soru önergesi verdik.

15 KASIM 2022

• Genel Başkanımız Sayın Kemal Kılıçdaroğlu’nu temsilen Kıbrıs'ta Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin 39’uncu Kuruluş Yıl Dönümü Cumhuriyet Bayramı Törenlerine katıldık.

• CHP Kıbrıs Temsilcisi Sayın Mustafa Yürükcü'nün eşliğinde Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin 39. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Cumhurbaşkanı Sayın Ersin Tatar'ın tebrikleri kabul törenine katıldık.

• Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Sayın Ersin Tatar ile baş başa görüşerek Genel Başkanımız Sayın Kemal Kılıçdaroğlu'nun mektubunu takdim ettik.

• Ömrünü Kıbrıs mücadelesine adayan, bağımsızlığa giden yolda Kıbrıs Türk halkına önderlik eden büyük Devlet adamı, KKTC’nin kurucu Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş’ı mezarı başında saygıyla andık.

• TBMM Heyeti olarak KKTC Cumhuriyet Meclisini ziyaret ettik, Meclis Başkanı Sayın Zorlu Töre ile bir araya geldik.

• Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Başbakanı Sayın Ünal Üstel'i ziyaret ederek, KKTC'nin 39. Kuruluş yıl dönümü ve 15 Kasım Cumhuriyet Bayramı kutlama dileklerimizi ilettik.

16 KASIM 2022

• Harman Radyo’da “Hüseyin Bekar ile Ankara Meydanı” programının konuğu olarak DW Türkçe Muhabiri Sn. Eray Görgülü ile birlikte gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulunduk.

17 KASIM 2022

• Naime Akbin’in moderatörlüğünde ‘TRend Siyaset’ programında gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulunduk.

18 KASIM 2022

• Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nda Uşak ilindeki Murat Dağı hakkındaki ÇED raporu toplantısına katıldık.

• TELE1 TV'de Zeynel Lüle'nin sunduğu "Habere Doğru" programında ülke gündemini değerlendirdik.

19 KASIM 2022

• Azerbaycan basınına İsrail’de sefirlik açılmasına ilişkin mülakat verdik.

20 KASIM 2022

• Tele1 TV ekranlarında Zeynel Lüle'nin sunduğu “Gerçeğin İzinde" programında ülke gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulunduk.

21 KASIM 2022

• CHP Hopa İlçe Başkanımız Sn. Şükrü Aydemir ve Hopa Belediye Başkan Yardımcısı Sn. Osman Akkaya bizleri CHP Genel Merkezi'ndeki makamımızda bir araya geldik.

• Veteriner Hekimlerimizin sorunları hakkında yazılı soru önergesi verdik.

• Bölge Halkının talepleri doğrultusunda Hopa İlçemizde 2. Lig yolunda ilerleyen Artvin Hopaspor'a yakışır düzeyde bir stadyum ne zaman yapılacağı hususunda yazılı soru önergesi verdik.

21 KASIM 2022

• Plan ve Bütçe Komisyonunda Milli Savunma Bakanlığı ve ilgili kurumların bütçe görüşmelerinde konuşma gerçekleştirdik.

• Promosyon ödemelerinden eşit şartlarda avukatların da faydalanması adına yazılı soru önergesi verdik.

• Mısır ile ilişkiler hakkında yazılı soru önergesi verdik.

23 KASIM 2022

• Artvin ilimizde yaşanan sorunlar hakkında TBMM Genel Kurulu'nda gündem dışı konuşma gerçekleştirdik.

• Türkiye ile Gürcistan arasındaki dostluğumuzu ve ticari faaliyetleri pekiştirecek, her ülke halkının da heyecanla beklediği Muratlı Sınır Kapısı'nın ne zaman açılacağına ilişkin problemin ortadan kaldırılması konusunda gerekli adımların atılması hususunu TBMM Genel Kurulu'nda dile getirdik.

• Yusufeli Barajı’nın taahhüt edilen tarihten 4, 5 yıl sapmayla açılmasının sorumluları hakkında yazılı soru önergesi verdik.

24 KASIM 2022

• İstanbul Maltepe Etkinlik Alanında Artvin Tanıtım Günleri’nin açılışını gerçekleştirdik.

• Artvin’in yetiştirdiği çok kıymetli iş insanı, değerli büyüğümüz Sn. İsmet Acar, Artvin Dernekler Federasyonu (ARDEF) Başkanı Sn. Hakan Bekar ve ARDEF Genel Sekreteri Sn. Ayşe Güney ile birlikte Artvin Tanıtım Günleri ile ilgili Çay TV yayınına katıldık.

• Artvin Dernekler Federasyonu tarafından İstanbul Maltepe’de Artvin’imizin kültürünü, gastronomisini ve doğal güzelliklerini tanıtmak amacıyla düzenlenen Artvin Tanıtım Günleri etkinliğinde Şavşat Belediyemizin, Borçka Belediyemizin, Hopa Belediyemizin, Arhavi Belediyemizin, Ardanuç Belediyemizin, Artvin Hopaspor'umuzun stantlarını ziyaret ettik.

25 KASIM 2022

• Artvin İl ve İlçe Belediye Başkanlarımız ile birlikte Şişli Belediye Başkanımız Sayın Muammer Keskin’i makamında ziyaret ettik.

• DİSK Genel Başkanı Sayın Arzu Çerkezoğlu'nu DİSK Genel Merkezi'nde ziyaret ettik.

• S. S Kılıçkaya Kadın Girişimi Üretim ve İşletme Kooperatifi'mizin, Hopa Kadın Kooperatifi'mizin, S. S Şavşat Kalkınma Kooperatifi'mizin Artvin Tanıtım günleri kapsamında açmış oldukları stantları ziyaret ettik.

• Artvin'imizin gururu "SAMİDA" Grubunun konserine katıldık.

26 KASIM 2022

• Artvin Dernekler Federasyonu tarafından İstanbul Maltepe Etkinlik alanında düzenlenen Artvin Tanıtım Günleri'nin 3. gününde CHP Grup Başkanvekili İstanbul Milletvekilimiz Sn. Engin Altay ve CHP PM Üyesi İstanbul Milletvekilimiz Sn. Yunus Emre, İstanbul Milletvekilimiz Sn. İbrahim Özden Kaboğlu'nun katılımıyla stantları ziyaret ettik.

27 KASIM 2022

• TV100 ekranlarında Pınar Işık Ardor’un sunduğu "Pazar Siyaseti" programı canlı yayınında gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulunduk.

• İstanbul Maltepe Etkinlik alanında düzenlenen Artvin Tanıtım Günleri'nin son günündeyiz. CHP Sinop Milletvekilimiz Sayın Barış Karadeniz'in katılımıyla stantları ziyaret ettik.

• Artvin Dernekler Federasyonu tarafından İstanbul Maltepe’de düzenlenen Artvin Tanıtım Günleri kapsamında Artvin Belediyemizin ve Artvin Dernekler Federasyonu'nun (ARDEF) stantlarını ziyaret ettik.

• Artvin Tanıtım Günleri ile ilgili Mavi Karadeniz TV'de Nurbay Usta ile röportaj gerçekleştirdik.

28 KASIM 2022

• Demokrasi için, adalet için, halkımızın refahı ve ülkemizin aydınlık yarınları için Güçlendirilmiş Parlamenter Sistem Anayasa Değişikliği Önerisi Tanıtım Toplantısına katıldık.

• TELE1 TV canlı yayınında Güçlendirilmiş Parlamenter Sistem Anayasa Değişikliği Önerisi Tanıtım Toplantısına ilişkin değerlendirmelerde bulunduk.

• Yusufeli Barajı Açılış Töreni’ndeki uygulamalar hakkında yazılı soru önergesi verdik.

• Sarp Sınır Kapısındaki yoğunluğun ve kilometrelerce oluşan tır kuyruklarının önüne geçilmesi adına gerekli çalışmaların başlatılması adına yazılı soru önergesi verdik.

• Bölge Halkının talepleri doğrultusunda Şavşat İlçemizde 2. Amatör Lig’de yapacağı mücadeleler ve bir üst lige çıkma yolundaki çalışmalarına yakışır düzeyde bir stadyum yapılması hususunda yazılı soru önergesi verdik.

• CHP Genel Merkezi’nde YDK Toplantısı’nı gerçekleştirdik.

• TBMM Başkanvekili, Kocaeli Milletvekilimiz Sayın Haydar Akar ile birlikte Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Sayın İsmet Korukoğlu’nun davetiyle, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin Kuruluşunun 39. Yıldönümü münasebetiyle düzenlenen resepsiyona katıldık.

29 KASIM 2022

• 15. Dönem Hatay Milletvekilimiz, Cumhuriyet Senatosu Hatay Üyeliği görevini yürütmüş, değerli büyüğümüz Mehmet Sönmez'i TBMM'de düzenlenen törenle son yolculuğuna uğurladık.

• CHP Balıkesir İl Başkanımız Sn. Serkan Sarı ve yönetim kurulu üyeleri ile TBMM'deki makamımızda bir araya geldik.

30 KASIM 2022

• Çankaya Belediye Başkanımız Sayın Alper Taşdelen’i makamında ziyaret ettik.

• TBMM Başkanvekili, Kocaeli Milletvekilimiz Sayın Haydar Akar ile birlikte TES-İŞ Genel Başkanı seçilen Sayın İrfan Kaboğlu’na hayırlı olsun ziyareti gerçekleştirdik”.

comments powered by Disqus

Hopam.com'un notu: Okuduğunuz haber sitemize 02.12.2022 tarihinde Hayati Akbaş tarafından girilmiştir. Her ne kadar yayın ilkelerimiz doğrultusunda belli bir süzgeçten geçirmiş olsak da haberin yazım kurallarına ve etik teamüllere uygunluğu, içeriğinin doğruluğu ve tarafsızlığı Hopam.com tarafından garanti edilmemektedir. Bununla birlikte, haber metni veya ilgili diğer materyalleri kısmen ya da tamamen kopyalanması, yayımlanması, uyarlanması, çevirisinin yapılması, değiştirilmesi ve başka yayın organlarında paylaşılması söz konusu muhabirin iznine tabidir.
Benzer Haberler
Benzer içerik bulunamadı.

En Çok Okunan Yaşam Haberleri
 » Hopa Belediye Başkanı Seçilen Utku...
 » Artvin’i Yasa Boğan Ölüm...
 » Turgay Ataselim Teşekkür Mesajı Yay...
 » Bilgehan Erdem Hem Ziyaret Ediyor H...
 » Hopa Belediyesi Geleneği Devam Etti...
 » Ati Utku Cihan’dan İddialı Çıkış...
 » Hopa Belediye Meclis Üyeleri Belli...
 » Nöbette Olan Kamu Görevlileri Ve Ha...
 » Hopaspor Yönetimi Kongre Kararı Ald...
 » Hopa’da Bayramlaşma Heyecanı Yaşand...